Wednesday, March 20, 2013

Surat Layang kepada Puan Nana

Assalamualaikum



Nak meluahkan perasaan jap


Saya nak sambung buat assignment, nak stduy! Ha tengok taip tpun dah tak betol.



Malas nak betulkan. Bia Bia!



Tapi....



Puan Nana ni dah melekat2 dekat baju, bila duduk kena kat badan



Al maklumlah orang gemuk kalau duduk pasti perut berlipat ye dak?



Jadi kenala dekat Puan Nana tu




Ohoi! Sakit tau takkk



Kalau kena peluh pedihnyeee




Perasaan pedih tu kalau boleh dizahirkan rasa macam nak sepak orang


Haha!



Dah la malaysia sekarang tengah panas berasap berapi



Bahang sampai duduk rumah pun berpeluh2





Haish! 



Tolong cepat baik ye Puan Nana~h



Saya tak larat nak jaga Puan



Puan ni sensitip sangat sampai semua tak boleh sentuh



Kain tak boleh, peluh tak boleh, kapas lagi la tak boleh



Hey Hey Hey



Walaupun saya rasa pedih bila kena peluh, jangan ingat saya tak mandi ye!




Puan nak saya tatang puan bagai minyak yang penuh?



Malam semalam puas dah saya tengok muka Puan yang kaler kuning langsat tu




Saya belai2 supaya Puan tak terluka




Tapi harini Puan dah melupakan jasa saya



Puan buat saya rasa pedih2 pulak



Kalau saya tak boleh duduk, tak boleh kena baju



Takkan saya nak buat assignment sambil baring?



Takkan saya tak payah pakai baju? Esok saya ada kelas tau puan



Jangan macam2!




Kalau Puan tak behave lagi...



Saya nangis kang!



Ni dah genap seminggu lebih Puan ada dekat saya



Saya bagi Puan masa seminggu dua je lagi



Kalau Puan tak pergi2 jugak




Saya laporkan pada polis. eh tak. Doktor



Tapi saya harap Puan pergi cepat2 la ye



Sebab saya tak suka jumpa doktor




Ingat ye, Seminggu dua je lagi!




Bye!



~Habis. Sambung buat assignment. Tolonglah jangan sakit sangat. Tolonglah~



Sekian


Jari Kecil
20 Mac 2013, Rabu
10.55 malam

No comments: