Wednesday, January 16, 2013

Perkembangan Terbaru Saya

Assalamulaikum


Tajuk nak macam artis je


Macam la ada orang kisah perkembangan terbaru aku


Muahahahaha!


Lama benor tak update



Harini nak update secepat yang boleh



Perkembangan terbaru saya skrg adalahhh



Alhamdulillah saya berjaya sambung master di INCEIF dengan full scholarship



Tak ramai yang tau INCEIF ni apa


Hanya org yang betul2 berminat dalam Islamic Finance n Islamic Banking akan tau apa tu INCEIF



Saya dalam bidang Master in Islamic Finance



Tapi tak boleh terlalu gembira sbb nak success dlm master bukan macam degree n diploma



Masa dulu main2 , tido2 dan ponteng2 dalam kelas pun boleh score



Tapi skrg kalau tak dtg kelas maka anda sedang menempah kegagalan~




Pointer utk kekalkan scholarship mesti CGPA 3.30



Kurang dari tu scholarship akan ditarik



Dan kalau ditarik, saya rasa mungkin saya tak sambung lagi



Jadi harus berusaha walaupun malas



Saya sebenarnya masih malas nak sambung



Tapi atas sebab "kalau nak ikutkan malas sampai bila kita nak berjaya"



So saya lawan perasaan tu



Syaitonnnn je perasaan malas2 ni



Dan saya juga agak segan nak masuk kelas



Sbb kelas master akan bergabung dengan student PHD



Kebanyakan mereka adalah org bijak pandai



Segan sikit la saya



Harap2 dapat classmate yg boleh ngam ngam soy dengan saya



Amiiinnnnn :D



Dan harini saya dan rakan2 baru je selesai urusan untuk PTPTN



Nak buat pengecualian dari bayaran duit pinjaman masa degree




InsyaAllah kalau permohonan berjaya saya bebas hutang!!!!!




Mudah2an dipermudahkan. Aminnn




Ok dah habis update



Esok kuliah master saya yang pertama!



Harap2 semuanya ok



Kalau ada benda yang menarik, saya akan citer dekat sini




Ok babai!



Doakan saya cemerlang dunia akhirat!


InsyaAllah :D



Jari Kecil
16 Januari 2013, Rabu
11.30 malam

1 comment:

Unknown said...

Hi. Congrats on your admission to INCEIF. Would u share your exp on scholarship interview?
What was the requirements to get the full scholarship (cgpa, experience), the questions/test they asked. how much allowance. Thanks