Tuesday, November 13, 2012

Doakan Saya Ye

Assalamualaikum


Harini 7.30 dah sampai opis



Sangat Laju dan Pantas ye



Selalunya kalau keluar rumah pukul 7, pukul 8 lebih baru sampai



Disebabkan orang semua sibuk menyambung cuti, maka saya keseorangan di jalan raya



Heavan nye KL bila tak jem! Rasa macam nak pegi semua tempat. Hoho



So masuk2 je opis terus Clock In (macam punch Card)



Dan terus bukak radio kuat2 dan nyanyi kuat2 supaya tak kesunyian



Harini ramai yang cuti sampailah hari jumaat



Hooorraayyyyyyyyyyyyyyyy!!!! MERDEKA!!!!





Ok suka lari topik


Sebenarnya nak cite pasal MASTER



Alhamdulillah saya dah di shortlistedkan utk interview master dekat INCEIF



Saya hampir patah semangat sebab rasa macam lamanye nak tunggu



masa tu pk maybe tak dapat kot


Sekali saya dapat email untuk datang interview 22 aribulan.



Alhamdulillah Alhamdulillah Alhamdulillah



Saya nak sambung master dengan scholarship dari INCEIF



Sebab tu ada interview



So dari sekarang dan sementara ramai orang tengah cuti ni



Saya bolehla surf internet untuk study sikit2



Alhamdulillah



Mudah2an ada rezeki utk sambung belaja dekat INCEIF



Doakan saya ye..





Harapan saya tinggi


Mudah2an Allah permudahkan niat saya


Untuk sambung master, kuatkan ilmu dalam Islamic Finance dan tlg org2 Islam dalam memilih pelaburan terbaik.



Knowledge saya nak kongsikan pada orang ramai



Nak selamatkan seberapa ramai yang boleh dari Riba'



Besar kan harapan saya?



InsyaAllah



Sekian


Jari Kecil
Rabu,14 November 2012
8.17 pagi

No comments: