Wednesday, June 6, 2012

Sepatutnya

Assalamualaikum..


Tgh tade mood nak buat apa2. *Tulis blog ada mood pulak. muahahah~

Sepatutnya la kan, sekarang ni tengah sibuk2 buat tesis tapi aku duduk goyang kaki tak buat apa


Sepatutnya tesis dah nak siap tapi aku masih ternganga-nganga tengok Microsoft Word sambil berpk nak tulis apa


Sepatutnya hari sabtu ni nak pegi kedah jumpa lecturer dah ready semuanya tapi aku belum settle banyak benda lagi


Sepatutnya sekarang ni aku tengok laptop dan baca apa yang patot tapi aku bukak laptop dan membiarkan ianya tersadai tanpa menyentuh apa2..



Sepatutnya aku sekarang dah kena kuat,,Tapi belum lagi dapat kekuatan sepenuhnya


Sepatutnya kena kurangkan berpk yang bukan2 tapi kadang2 terpk jugak nak buat macam mana




Sepatutnya aku ni tak banyak masa utk merasa "Bosan" tapi sebab perasaan tade mood te menyelinap sampai ke otak jadi aku tetap rasa bosan walaupun keje banyak


Sepatutnya aku nak cari geng usrah tapi tak jumpa2 lagi


Banyak lagi la sepatutnya dalam hidup aku..


Tapi malas nak cakap "sepatutnya" lagi




Lagi banyak cakap macam lagi banyak benda nak dirungutkan. haha


Ohhh!


Sepatutnya dah habis membebel tapi tak berenti2 lagi sekarang...LOLz






Sekian,

Jari Kecil,
Khamis, 7 June 2012
11.46 pagi (online di opis lagi)

No comments: