Saturday, February 16, 2013

Kecenderungan saya ketika ini

Assalamualaikum



Sebelum update entry harus check siapakah gerangan yang melawat blog ini


Dan saya terjumpa ada orang menaip keyword "ummi kalthum inceif" untuk mencari saya



Apakah????



Abaikan~



Tujuan sebenar update entry kalini sebab nak citer pasal kecenderungan saya ketika ini




Sejak sambung master, saya lebih cenderung untuk membela haiwan




Haiwan yang saya maksudkan adalah seekor kucing yang berbulu gebu dan kembang



Walaupun saya mempunyai impian untuk membela singa



Tapi perkara itu adalah mustahil kerana singa kan...bukan anak kucing. Walaupun rupa beliau tidak jauh dari kucing




Kalau bela2 lepas tu dia makan tuan dia kan ke susah




Harini hilang tangan, esok hilang kaki, last2 hilang kepala. Eh ngeri pulak




Comelll kannn?????



Tapi, nak bela kucing yang comel ni agak mahal


Melainkan ada orang nak sedekah baby kucing yang berbulu gebu dan kembang ini



Haish!!!!



Saya nak kucing untuk menjadi teman saya



Teman stadi, teman pukul2, gaduh2, gigit2..




Best wooo



Macam mana hati tak cair kalau tengok kucing comel2 gini









Saya dulu penah je bela kucing



Syok! so macam rindu la perasaan main2 dengan kucing tu kan



Kucing ni kalau kita nak study, nak tidur, memang kat situ la dia duduk



Dengan bulu2 dia, dgn muka belagak dia



Pehhhh menahan je rasa geram




Tapi disebabkan susah nak dapat kucing comel



Maka saya tetibe terpikir nak bela hidupan dalam bilik saya pulak




Ia adalah tumbuh-tumbuhan



Pokok bunga ke, sayur ke...hahahaha




Macam best je tengok bunga atau pokok tu besar hasil jagaan kita kan?





Bestnye!!



Tapi bilik saya ni tak dapat cahaya matahari



Jadi kalau nak tanam pun kompem seminggu je dah kojol




Kesian la pada tumbuh-tumbuhan tu





Jadi apa yang harus saya buat????





Disbabkan saya rasa saya stress melampau bila sambung master ni




Jadi saya sangat perlukan teman2 hidupan nih




Haiwan, tumbuh-tumbuhan




Haish!





Lama kan 2 tahun?




Hmmmm 






Oklah~



Sebagai penutup...




Saksikanlahhhh





Ini kucing ke karpet?????





Sekian


Jari Kecil
Sabtu, 16 Februari 2013
4.52 petang

No comments: