Friday, June 12, 2009

Kenikmatan Super Maximum!

Salam...

WAHHH...sangat hepi dan teruja. Dalam beberapa bulan nih aku sangat bersyukur kerana telah dikurniakan dgn pelbagai nikmat.

  1. Nikmat Mendapat Keputusan yg Diharap2kan
  2. Nikmat Mencapai Kemenangan
  3. Nikmat Mengeluarkan Idea
  4. Nikmat Membantu Mereka2 yang Memerlukan
  5. Nikmat Mengekalkan Sesuatu Yang Kite Suka
  6. Nikmat Dengan Kawan2
  7. Nikmat Bekeluarga
  8. Nikmat Jumpe Kawan Lama
  9. Nikmat Tido Ketika Cuti

Sangat2 bersyukur dapat sume kenikmatan nih. Paling best Nikmat 1 dan Nikmat ke 8..Siyes rindu gile kat korang. Aliaa.Nik.Sue.Aie. Pehhh..Rase macam nak bom umah korg.suro tggl umah aku. Pastu burak smpai haus. Haha. Dah tentu nikmat ke 9 kerap dirasai. Haha.

Anyway..aku hepi ngan hidup aku sekarang. Sangat2 hepi. Doakan aku hepi dulu kini dan selamanya k?


Jari Kecil
Sabtu, 2.15 pagi
Bape Aribulan Ntah

4 comments:

Hazhari Ismail said...

ala. name ak ke-4. cis.

LittleFinger said...

hahaha...dia cam tertinggal.pastu aku pun "edit post" :P

aliaa said...

Jangan dibom aku wehh..haha xsbar nk blk Msia Raya nh jumpe korg sume. Rindu tyme2 skul dlu..hehe

LittleFinger said...

huhu.gud2.jangan lupe. Kite kne jumpe!kuar same2! gile2 same2.ketawe same! sume same2 la!

eh2...ade ym kah? add la sy. sng sket nak burak2.

yshamys_2907@yahoo.com