Sunday, January 25, 2009

Pakcik Muncul Kembali!!!

Assalamualaikum..

Fuhh..setelah sekian lama tak meng'update blog, maka pada hari ini aku telah muncul kembali. HOo Yeah!! Banyak cerita dan banyak benda yang dah aku lalui sepanjang ketiadaan aku di blog. Eceh. Maka disebabkan cerita dan benda yang banyak itu, aku akan postpone aktiviti update ni pada esok hari memandangkan sekarang da pukul 3. Nanti kalau tulis2, dah tak sedar subuh menjelma. Insomnia lagi acik. Jadi acik tidur dulu ye. Esok acik sambung lagi. Selamat Malam Sumer!!


Jari Kecil
3.10 a.m
Isnin, 27 Januari 2009

5 comments:

aNdi.Hanin::حنين said...

apdet la psl uitm jaybee..
org sgmt ternanti2 nih. ^^

LittleFinger said...

kampus kecil amat...saya cuba yang terbaik utk meng update.huhu

Hazhari Ismail said...

ceh..ingatkan update pasal pe td..

marsupilami said...

umi..
letak video teh tarik!!
bior sumer orng teruje..

LittleFinger said...

haha...sorila.lambat plak nak post benda baru. Tengah tggu cerita yang betul2 menarik ni. Baru kaw org kate.uhu.

to Marsupilami: suro aku masukkan video...video nye mane!!!hesh.pukul kang